Popis pracovní nabídky
Jste komunikativní typ a umíte aktivně AJ či/a NJ (min. B2)? Zkušenosti z oblasti obchodu či nákupu jsou vítané, šanci má i absolvent! Zkrácená pracovní doba 7,5 hod./denně, fajn plat + benefity. Home office ad hoc.Požadujeme
CO BUDETE DĚLAT?Zajišťovat komunikaci se zákazníky (českými i zahraničními)
Mít na starost objednávky a jejich vkládání do systému
Vytvářet zákaznické nabídky pro klienty
Podílet na projektech v oblasti perspektivy prodeje
Spolupracovat s ostatními kolegy a odděleními
Vytvářet příslušnou dokumentaci pro kalkulace a prodejní ceny
Řešit úkoly Ad-hoc
Vyhodnocovat obchodní KPI
Cestovat do zahraničí (párkrát do roka)
Nabízíme
CO VÁM FIRMA NABÍZÍ?Zajímavou práci v zahraniční společnosti
Pohodovou atmosféru na pracovišti
Zaškolení od zkušených kolegů
Fajn plat + výroční bonusy
25 dní dovči
Zkrácená pracovní doba 7,5 hod.
13.plat
Příspěvek na stravování
Možnost jazykového vzdělávání
Možnost osobního růstu
Firemní benefity
Místo výkonu práce: region Dačice
Vhodné pro
Absolventy.Práce z domova
Nabízíme možnost částečně pracovat z domova.Jiná sdělení
LÍBÍ SE VÁM POZICE? POŠLETE NÁM VÁŠ ŽIVOTOPIS A MŮŽEME PROBRAT DETAILY!Máte zájem o nabídku Referent zákaznického servisu (AJ/NJ)?
Vaše odpověď přijde správné osobě:
Andrea Popková z NOVÝ START, personální agentura s.r.o.
Máte vysokou šanci získat tuto práci, zatím odpovědělo méně než 5 lidí.
Aktivní inzerát, stále vás hledají.
Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail
Podobné nabídky
Zařazeno v oborech:
Může se Vám hodit: